2015. február 25., szerda

10.rész ~ Scandal.

 "A bizonytalan szív kétségből és a zavarból táplálkozik, miatta megkérdőjelezed az utadat, a terveidet, az indítékaidat; amikor hiába mereszted a szemedet, csak a sötétet látod, csupán a józan ész és az akarat ránthat vissza a szakadék pereméről.!"


                      *Harry*
-A kurva életbe.-kaptam oda tekintetem kezemre majd tettem rá egy zsepit.
-Mi történt haver?-rontott be Louis.
-Semmi.-hazudtam és levágódtam a fotelomba. A fotel kemény és kopott volt az évek nyúzása alatt. Talán azért szerettem annyira mert keménysége hasonlított rám. Államat kezemmel tartottam meg. Úgy figyeltem Louist amint fel s alá járkált előttem. Közben valamit magyarázott de oda se figyeltem rá.
-Hallod mit mondtam?-állt meg egy pillanatra.
-Őszintén? Nem.-mondtam nyersen mint aki nem törődik semmi mással csak önmagával. Ez tulajdonképpen így is volt.
-Azt kezdtem el papolni neked, hogy ne foglalkozz ilyen baromságokkal. Jön majd más. Annyi lány van aki szeretne a barátnőd lenni.
-Leszarom, hogy annyi lány akar velem lenni. Nekem csak Ő kell. Hát nem érted? Szeretem. Talán még jobban mint saját magamat. Tudom mit fogsz mondani. Hogy mondjak le róla. De tudod mit? Nem fogom megtenni. Nem érdekel ki mit mondd. Akkor is akarom és szeretem. Ez ellen nem tud senki semmit se tenni. Ezzel lezártam. Ha nincs más mondani valód, ki is mehetsz.-förmedtem rá. Dühös voltam. Nem Louisra. Hanem Niallre és magamra. Csak ennek az egésznek a levét a többiek isszák meg. Őket bántom meg ezekkel a szavakkal. Hisz minden szónak súlya van. Főleg ha mérges vagy szerelmes valaki. Pechemre mind2 vagyok.-Bocs.-fújtam ki a levegőt.
-Semmi. Megértem, min mész keresztül..de nem rajtunk kéne levezetned a dühödet. Menj el boxolni vagy valami. Na csá.-látszott rajta, hogy megsértettem. Tényleg nem akartam de ez van. Ezt kell szeretni. Istenem de egy hülye barom voltam. Lenéztem a kezemre. A zsepi lucskos volt a vértől. Levettem majd a kukába hajítottam.
-Áh.-pattantam fel. Lerobogtam a lépcsőn és azon kaptam magam, hogy már veszem a kabátom és nyitom az ajtót. Kisétáltam a ház területéről és a legközelebbi kocsmába bevetettem magam. Leültem az egyik asztalhoz és kértem egy whiskyt, kell valami erős. Már a harmadik körnél tartottam amikor egy szőke hajú lány huppant le mellém.
-Jaj. Remélem nem foglalt ez a hely.-dőlt nekem. Áradt belőle a piaszag, ahogy belőlem is.
-Ilyen csajoknak soha.-válaszoltam.
-Akkor oké.-mosolygott majd nyomott egy puszit az arcomra. Önkénytelenül is elmosolyodtam.
-Mi a neved?-szívtam bele nyakába.
-Grace. És a tied?-szisszentet fel.
-Az nem érdekes. De te annál inkább.-fogtam meg derekát és magamra rántottam. Combjai közre fogták enyémeket. Még mindig magamhoz szorítva megcsókoltam. Beleharapott ajkamba. Felszisszentettem és vér sós ízét éreztem a számban. Ölembe kaptam a lányt és a mosdó felé ballagtam vele. Belöktem a férfi wc ajtaját és beléptem az egyik fülkébe majd magunkra zártam az ajtót. Most épp ez kell nekem. Egy kis szórakozás. Egy kis élvezet. De főként felejtés. Neki estem mint vadállat a prédának. Csak úgy repültek a ruhadarabok amíg már nem volt mit levenni róla és rólam..nekitámasztottam a fülke falának és erős tolásokat hajtottam végre. Élveztem. Jobban mint hittem. Nem tudom, hogy a piától érzem magam felszabadultnak vagy Gracetől..
Másnap egy hotelszobába találtam magam. Annyira fájt a fejem, hogy majd szét robbant. Zavart az ablakon beszűrődő napfény így hát elfordítottam fejemet. Ekkor vettem észre a mellettem lévő szőke hajzuhatagot ami egy elég csinos fiatal lányhoz tartozott. Önkénytelenül végigsimítottam csupasz vállát amitől beleborzongott és libabőrös lett majd megfordult. Most tűnt fel, hogy nincs rajta semmi a puha paplanon kívül. Rám mosolygott és megsimította arcomat. Olyan 18 éves lehet. Szőke haja kiemeli gyönyörű barna szemét. Közelebb húztam és kisimítottam egy tincset az arcából.
-Te nem Harry Styles vagy?-nyílt tágra a szeme és arrébb húzódott. Kijózanodott.
-De.
-Te jó isten. Lefeküdtem Harry Stylessel. Ebből mekkora botrány lesz.-kapta szája elé kezét.
-Nyugi. Nem lesz semmi baj. Majd azt mondjuk, hogy a barátnőm vagy.
-De neked ott van Taylor. Ő a barátnőd.!
-Taylor? Pff. Csak szórakozásból vagyok vele. Olyan hisztis, hogy meg se tudok lenni vele egy légkörben. Csak a szexre kell.-rántottam magamra Gracet. Éreztem mellének vonalát és testének melegségét.

*Stev*
Már 3 napja, hogy Amy kiviharzott a szobából. Ian meg vigyorogva de mégis meglepődve dőlt neki az ajtófélfának. Fel tudnám pofozni. Kiballagott a szobából és becsukta maga mögött az ajtót. Hátra dőltem az ágyamon és kezemet fejem alá tettem. Plafon fehér repedéseit bámultam. Kifújtam a levegőt és lassan álomba merültem.

**

*4 héttel később, Stev*
Amy Floridában van Niallal. Ian pedig itthon szidja magát, hogy miért volt ennyire idióta. Per pillanat is itt van a szobámba és papol a problémáiról.
-Annyira megbántottam..nem akartam, hogy fájjon neki..csak sokat ittam.-siránkozott.
-De megtetted. És tudod mit? Megérdemelted, hogy itt hagyott! Mer basszus..nem érdemled meg. Neki nem te vagy az ideális, aki kb 2-3 nap alatt megcsalja. Akkora egy bunkó paraszt vagy, hogy az már szánalmas. Mindig ezt csinálod. Nem értem, hogy miért nem térsz végre észhez és változol meg.!-csattantam fel. Ian felállt és arrébb lökött.
-Ezt ne csináld még egyszer.-figyelmeztettem.
-Mit is ne csináljak? Ezt?-lökött fel.
-Én figyelmeztettelek.-mondtam és behúztam neki egyet. Arcához kapta kezét és megvizsgálta, hogy nem-e vérzik. Közelebb jött majd gyomorszájon vágott. Összegörnyedve rogytam a földre.
-Látod öcskös? Már megint nagynak érzed magad.-mondta és kiment a szobából. Hasamat szorongatva próbáltam feltápászkodni valahogy de nem jártam sikerrel.
-Te gerinctelen barom.!-kiabáltam utána. Halottam lépteket és nagy nehezen felküszködtem magam, hogy ha visszajön akkor fel tudjak készülni az ütésére. Kinyílt az ajtó és belépett az illető. Alig hittem a szememnek.

**

*Vissza a jelenbe, Harry*
Grace felvette melltartóját és idedobta a pólómat. Felöltöztem és felvettem a telefonomat majd visszahívtam Louist.
-Csá. Hol a fenében vagy?
-Köszi jól vagyok. Amúgy meg Gracenél, majd elmesélem. 10 perc és otthon vagyok.
-Ajánlom is.-tette le. Hát oké.
-Menj csak nyugodtan.-mosolygott rám.
-Majd hívlak.-adtam egy puszit a homlokára. Felvettem a kabátomat és kiléptem az ajtón. Lementem a lépcsőn és kisétáltam az épületből. Jól saccoltam..10 perc alatt haza is értem. Benyitottam és a nappaliba ballagtam. Louis épp Tv-t nézett.
-Megjöttem.
-Ki az a Grace?-vágott a közepébe.
-Hű. Te aztán nem húzod az időt.-nevettem fel és levágódtam mellé.-Egy lány akinél az estét töltöttem. Egy bárban találkoztunk és hát mivel kicsit be voltam rúgva..tudod mi történt.
-Te teljesen hülye vagy? Tudod, hogy mekkora botrány lesz ebből ha kiderül?
-Legalább Amy is hall róla ha kiderül.
-Ó. Már értem. Ez az egész Amyről szól.
-Végre leesett.-nevettem fel ismét. Kiballagtam a konyhába, kentem magamnak egy májkrémes kenyeret és vágtam hozzá paradicsomot. Töltöttem egy kevés kávét majd visszaindultam a nappaliba. Elvettem az asztalról a távirányítót és elkapcsoltam egy zenecsatornára. Louisnak nem nem nagyon tetszett, hogy átkapcsoltam. De nem érdekel.
-Élvezed?
-Mit?
-Azt, hogy kihasználsz egy ártatlan lányt és botrányt csinálsz?-állt fel.
-Őszintén? Eléggé. De Amyért bármit.-válaszoltam és beleharaptam a kenyerembe.
-Tedd amit akarsz.-viharzott fel az emeletre.

*2 nappal ezelőtt Ian*
Amy elment egy italért és Becky rögtön letámadott..vadul szívni kezdte a nyakam majd megcsókolt. Ölembe ült és két lábával szorította combjaimat. Kigombolta öltönyömet és már ment lejjebb.
-Hé, Becky. Nem kéne..
-Pszt. Tudom, hogy te is akarod.-vágott a szavamba.
-Nem vagy ellenemre de nekem van barátnőm.
-Minek kötnéd le magad egy lány mellett amikor annyi barátnőd lehetne.-súgta a fülembe. Megmarkoltam seggét és közelebb húztam. Még mindig tökéletesen passzolt hozzám.
-Igazad van.-csókoltam meg. Végig simítottam combjait amitől libabőrös lett.-Szerintem ne itt folytassuk.-mosolyogtam csókunkba.
-Mondasz valamit.-kacsintott. Felkapta kabátját és a kijárat felé indult. Amíg kifelé ballagtam szemeimmel Amyt kereste de nem sok sikerrel. Írtam neki egy üzit majd telefonomat zsebre vágva Becky után indultam. Beültünk a kocsiba és Becky szállására hajtottam. Becsukva magunk mögött az ajtót már a falhoz is nyomtam. Heves csókcsata alakult ki közöttünk. Lerúgta cipőjét és lábait derekam köré fonva tartotta magát. Alányúltam és az egyik ajtó felé indultam vele. Lábammal belöktem majd visszalöktem az ajtót. Végig döntöttem az ágyon és vetkőzni kezdtem.

*Becky*
Reggel Ian szuszogására ébredtem ami mosolyt csalt az arcomra. Hangtalanul kikászálódtam az ágyból és Ian telefonját kerestem. Meg is találtam. Feloldottam és a fényképező lógóra nyomtam. Magam felé fordítottam majd Ianhoz léptem és lefényképeztem magunkat. Rámentem a küldés gombra. Címzett: Amy<3. Küldés.

*Ian*
Motoszkálásra ébredtem. Becky épp a melltartóját csatolta be. Te jó isten. Mi történt?
-Hol van Amy?-néztem bambán.
-Honnan a fenéből tudjam? Tegnap óta se te se én nem találkoztunk vele. Sőt senki nem tudja hol van. Az üzidből tudom. Valami Adam írta még hajnali 3-4 körül.
-Hogy kerülök ide?-néztem körül.-Ugye nem..?
-Hogy nem-e feküdtünk le? De.-nevetett fel.-És kibaszott jó volt. Remélem Amy nem haragszik érte meg.-mosolygott. Szemeiben gyűlöletet véltem felfedezni.
-Direkt csináltad. Csak, hogy szétszedj minket. Igaz? Valld be!-kiabáltam rá. A mosoly eltűnt arcáról de a gyűlölet még mindig megmaradt szemeiben.
-Nem én találtam ki. De egyet mondhatok...büszke vagyok magamra. Remélem érzed majd azt a kínt amit én éreztem amikor elhagytál.
-Ne gyere azzal, hogy elhagytalak. Arról csak is te tehetsz.
-Én? Pff...ki kiabált állandóan velem? Ki ütött meg?-emelte feljebb a hangját.
-Nem tudom mit szívtál de ha van még belőle akkor adhatsz. Egyszer sem ütöttelek meg de ha nem hagyod abba akkor sort keríthetek rá. Igen..tudod azért hagytalak el mert nem engedelmeskedtél nekem.
-Mert ha valaki nem úgy viselkedik mint ahogy te fütyülsz már rögtön ő a rossz e miatt. Igazam van? Ja és ha már itt tartunk..jó volt az este de most már jobb ha elhúzod a beledet. Inkább keresd meg a barátnődet. Vagy tudok jobbat...magyarázd ki magad a történtek és az üzenet alól.-tuszkolt kifelé.
-Milyen üzenet?-húztam fel szemöldökömet.
-Csak amit reggel kapott Amy.-mosolygott és hozzám vágta a ruháimat.
-Ezt még nagyon megbánod.-kiabáltam a csukott ajtó mögött lévő lánynak. Zúgott a fejem. Azt hittem szétrobban. Úgy tűnik kicsit sokat ittam..de nincs piaszagom. Becky biztos tett valamit a koktélomba. Az a hülye ribanc. Ezt még nagyon meg fogja bánni. Arra mérget vehet. Felöltöztem a folyosón és a lépcső felé igyekeztem. Megkerestem a kocsimat és hazavezettem. Leparkoltam a házunk ellőtt. Amyékhez kapkodtam lábaimat. Becsengettem és Adam nyitott ajtót.
-Te utolsó senkiházi.-rontott nekem és behúzott egyet. Vér sós ízét éreztem amikor lecsordult az orromból egy vékony csíkban. Adam ismét ütéshez készen állt ellőttem. Mielőtt lecsaphatott volna megfogtam csuklóját majd hátrarántva a földhöz kényszerítettem.
-Hol van Amy?-súgtam a fülébe.
-Sose találod meg.
-Dehogyisnem. Csak figyelj.-mondtam és otthagytam. Visszasiettem a kocsimhoz és telefonomat kutatva beindítottam. Kihúztam nadrágzsebemből és rögtön tárcsáztam egy számot.
-Szia Ian. Régen láttalak öregem. Hogy vagy?
-Szia Mark. Kösz megvagyok. Még mindig Párizsban dolgozol?
-Mint mindig. Miért?
-Emlékszel, hogy ígértél egy szívességet? Most megtehetnél valamit. Le kéne nyomozni egy telefonszámot.
-Ez nem telefontéma. Gyere be az őrsre ha erre jársz.
-Oké. 20 perc és ott vagyok.-tettem le a telefont és elindultam. Mark egy régi ismerősöm aki tartozik nekem. És történetesen rendőr..nyomozással foglalkozik. Azaz eltűnt embereket vagy épp elveszni vágyó embereket talál meg a világ bármely táján. Remélem sikerrel jár ezúttal is. Bekanyarodtam az egyik üresen álló helyre és kipattantam a kocsiból. Gyors léptekkel a bejárat felé siettem majd fel a 3.emeletre.
-Ian?!-szólított meg Mark a folyosó végéről. Odasiettem és betessékelt egy szobába ahol volt egy hatalmas monitor és a sarokban egy kis számítógép.-Figyelj..csináld azt amit mondok. Ha elrontod gyanút fog és akkor elveszítem a jelet. 1 perced van. Addig a telefonnál kell tartanod az illetőt. Mehet?-nézett rám. Előhalásztam telefonomat és rákerestem Amyre. Bólintottam és megnyomtam a hívás gombot. Kicseng.
-Mit akarsz?-szólt bele. A monitoron megjelentek a kontinensek és megkezdődött a keresés.
-Csak el szerettem volna mondani, hogy nagyon szeretlek. Nem tudom mit láttál de az nem az volt aminek látszott.
-Ja igen, biztos. Amikor valakik nyalják falják egymást az csak annyit tesz, hogy festegetnek mi? Azért én sem vagyok ennyire hülye.
-Amy. Azonnal tedd le.-kiabált valaki a vonal túlsó oldaláról.
-Hé...-szakadt meg a beszélgetés.
-Mi a..?!-csodálkoztam és a monitorra meredtem. Közép-Amerika.-Megtaláltad?-néztem Markra.
-Nem igazán. Még kellett volna 40 másodperc. Csak annyit ír, hogy Közép-Amerikában van. Sajnálom..-húzta el a száját.
-Nem baj, ez is több a semminél. Azért kösz.-mondtam és kisétáltam. Hazamentem. Beléptem a házba és Stevvel találtam szembe magam.
-Te mit képzelsz magadról?
-Mentségemre szóljon..nem tudtam mit csinálok.
-Ez nem mentség. Miattad Amy elment.! Ki tudja mikor jön vissza.-őrjöngött.
-Miért érdekel ennyire? Nem a barátnőd.
-Neked se.-vágott vissza.
-Majd meglátjuk.

*Vissza a jelenbe Niall*
Közelebb húztam magamhoz és derekánál tartottam fogva. Visszacsókolt. Átkarolva nyakamat még közelebb húzódott hozzám és heves csókcsatába keveredtünk. Az ágy felé lépkedtünk. Amy hirtelen ellökött magától mintha egy villámcsapás elől próbált volna elugrani. Kikapta kezemből a szobakulcsot és kinyitva azt kirohant. Meg se tudtam szólalni. Utána siettem és a lépcső aljánál utolértem.
-Amy..csináltam valamit amit nem kellett volna?-álltam elé. Az utolsó lépcsőfokon állt én pedig már a padlón. Így pont egy magas volt velem.
-Nem csináltál semmi olyat. Csak tudod..összezavarodtam. Téged szeretlek. Ez tény és való de nemrég "szakítottam" és most meg jó érzem magam veled. Ez nem számít önzésnek? Mármint, hogy magam alatt kellene lennem de mégis boldog vagyok mert itt vagy velem.-birizgálta ujjait.
-Annyira jó hallani, hogy engem szeretsz.-léptem fel mellé.-Nem. Ez nem önzés hanem "tovább lépés". Ne gondolkodj ilyeneken. Inkább gyere közelebb..-mondtam és még jobban megöleltem.-Mit csináljunk ma? Mondjuk megmutathatod nekem a várost.-súgtam a fülébe.
-Szerintem jobban járunk ha inkább te vezetsz körbe..mert nem tudok kiigazodni. Igaz, hogy itt éltem de az már 10 éve volt.-mosolygott.
-Akkor menjünk el egy térkép kíséretével.-vetettem fel.
-Ez nem jó ötlet. Úgy is letámadnának a firkászok és rögtön kiderülne, hogy hol is vagyunk. A hírekből Ian is megtudná és idejönne.
-Ha ide meri tolni a képét vagy bántani mer téged..nem állok jót magamért.-vágtam a szavába.-Inkább gyere ide minthogy ezen rágódjunk.-mondtam és kinyújtottam a kezemet amit el is fogadott. Közelebb húztam és megöleltem.-Szeretlek mint maci a mézet és legyőzném érted az összes méhet.-súgtam a fülébe mire elnevette magát.
-Szeretlek.-hajtotta fejét vállamra. Nyomtam egy puszit hajára és szorosabban öleltem.
-Akkor menjünk sétálni. Keresek egy sapit meg egy napszemüveget.-bontakozott ki ölelésünkből majd felfutott az emeletre. Elvettem bőröndömet a kanapé mellől és kerestem benne pólót és farmert. Mire kész lettem Amy is visszajött. Ő is mint én átöltözött rendes ruhába. Magának is hozott egy szemüveget sapit de ő sálat is csavart nyaka köré.
-Én is kaphatok ilyen szexy rózsaszín sálat?-vettem kezeim közé a sál két végét majd szemébe néztem.
-Ha szeretnél.-mosolygott és adott egy puszit. Gumicukor illata van. Imádom a gumicukrot. Felvette a kabátját és én is így tettem. Kinyitotta az ajtót és kilépett rajta. Én is kimentem és becsuktam az ajtót. Megfogtam kezét és elindultunk valamerre. Egy közeli parkban kötöttünk ki. Az ősz pompás színekbe borította a leveleket. Madarak csiripeltek amire Amy dudorászni kezdett. A You and I-t kezdte el. Amikor az én részemhez ért énekelni kezdtem mire mindenki felfigyelt de nem is zavartatták magukat. Mentek tovább. Megcsörrent Amy telefonja.
-Mit akarsz?-vette fel. Nem kellett kimondania, rögtön tudtam kivel beszél.
-Ja igen, biztos. Amikor valakik nyalják falják egymást az csak annyit tesz, hogy festegetnek mi? Azért én sem vagyok ennyire hülye.-mondta.
-Amy. Azonnal tedd le.-mondtam.
-Hé.-vettem ki kezéből és kinyomtam.-Ezt most miért kellett?-nézett csodálkozva.
-Mert megpróbált lenyomozni.-adtam vissza neki telefonját.-Én is ezt csináltam volna a helyében.-tettem hozzá.
-Köszi.
-Mit?-mosolyogtam.
-Hogy itt vagy velem.-szorította meg kezemet és hozzám bújt. Visszamentünk a házba és bekapcsoltuk a Tv-t. Épp friss pletykák mentek a sztátokról. Amy mellkasomon pihentette fejét én pedig derekánál fogva öleltem magamhoz.

"Most kaptuk a hírt, hogy nemrég Niall Horant Miamiban látták álcázva. Nem volt egyedül. Aki vele volt lány pontosan nem tudjuk ki az mert a sál eltakarta arcát. Vajon ők lesznek a következő sztárpár vagy sztárbotrány, hogy így bujkálnak a külvilág elől?! Hamarosan jövünk a részletekkel."

Amy ugyanolyan döbbent arccal meredt a képernyőn lévő képre mint én.
-Ezt nem hiszem el.!-pattant fel. Csengettek.
-Vársz valakit?-néztem rá.
-Én nem.-mondta és elindult az ajtó felé.
-Várj. Majd én..-fogtam meg kezét és magam mögött tartva indultam meg az ajtóhoz.

Hát akkor itt lett volna a 10.rész remélem elnyerte tetszéseteket. Igazából azért választottam ezt a címet mert úgy gondoltam, hogy pl Harry és Grace viszonya elég nagy botrány lehetne/lesz..és persze ne feledkezzünk meg Niallról és Amyről se..náluk is elég nagy pánik van..főleg most..vajon Ian rájuk talál?! Tarts velem a következő résznél is és kiderül.;) Amúgy az előző részben az álmok (Harry és Amy álma) hihető volt? Komiba véleményt kérnék.:*
                                                             xoxo ~T

1 megjegyzés: