2014. július 4., péntek

5.rész ~ A beautiful day in London, or not?

Sziasztok! Bocsánat, hogy 1 hónapig vártatok a részre..Nem sorolom fel miért nem tettem ki előbb..az a lényeg, hogy most már kint van. Jó olvasást! :)
                                                                                                                                                   xoxo ~T

'Az érzelmek jönnek és mennek. Ha beszélünk róluk, általában hamar elmúlnak. De ha magunkban tartjuk őket, akkor sokáig bennünk maradnak.'

                                                                                                                                                     
                                                                                        *Ian*
-Nem..nem gondoltam komolyan!-válaszolt Amanda és elment mellettem. Hallottam minden egyes szavát. Tudom csúnya dolog hallgatózni de kíváncsi voltam arra, hogy tanulás közben miről szoktak még beszélgetni. Elmentem a szobámba és ledőltem az ágyamra. Hogy mondhattam ilyet? Hisz fontos volt számomra az a csók. Akkora egy barom vagyok..Elhatároztam, hogy utána megyek Londonba, mert szeretem. Megnéztem a menetrendet és reggel 7-kor indul egy gép Londonba, azzal elmegyek. Gyors összepakoltam egy bőröndbe és elmentem lezuhanyozni. Mikor ez meg volt utána elballagtam aludni mivel holnap korán indul a gép.
*Reggel*
6:10-kor keltem fel. 5 perc alatt felöltöztem és megcsináltam mindent amit reggel szoktam. Fogtam a kézipoggyászomat és már ki is mentem az ajtón. Nem szóltam senkinek csak egy kis cetlit tettem az asztalra. Bezártam az ajtót és elnéztem Amandáék háza felé. Pont szált be egy taxiba. Leintettem egy taxit és bediktálva a címet elindultunk. kb 20 perc volt az út. Kifizettem a fuvart és bementem a reptérre. De nem hiányzott ez a nagy tömeg. Mindenki lerohant mikor megláttak és autógrammot kértek, elmondták, hogy én vagyok a kedvenc színészük meg ilyenek. Mire mindenkinek adtam autógrammot és képet addigra Amanda eltűnt. 
-Jó napot! Egy jegyet kérnék a 7 órakor, Londonba induló repülőre.-mentem közelebb a pulthoz.
-Tessék, parancsoljon.-adta át egy férfi a jegyemet. Kifizettem és leültem egy székre. Körülnéztem és megpillantottam Amandat. A várakozó egyik sarkából figyeltem amint egy sráccal beszélget. Nagy sikítozást halottam és egy nevet Harry Styles. Az meg ki? Amanda felpattant és oda ment 3 lányhoz. Biztosan velük utazik majd Londonba. 
-A Londonba induló gép 10 perc múlva felszáll, kérjük utasait kezdjék meg a beszállást.-szólalt meg a hangos bemondó. Megfogtam a poggyászom és gyors léptekkel siettem az utastér felé. Hála az égnek Amanda nem vett észre. Leültem a helyemre és figyeltem az embereket hátha meglátom Amandat. 5 perc múlva észre vettem és egy kicsit lejjebb hajtottam a fejem, hogy ne ismerjen fel. 3 sorral volt előttem, Harryvel. Na de jó még a végén felszedi..de akkor volt Harry nincs Harry. Olyan lassan telt ez a 1 óra. Végre szóltak, hogy kapcsoljuk be az öveinket mert 10 perc múlva leszállunk. Épségben földet értünk és kinyitották az ajtókat. Direkt nem álltam fel, hogy ne szúrjanak ki mert akkor mindennek vége. Már csak egy-két ember volt fent a repülőn ezért én is elmentem a terminálba. Kimentem a reptér elé és fogtam egy taxit, szerencsémre pont előttem szálltak be a lányok így tudtam őket követni.
-Kérem kövesse az előttünk lévő taxit.-mondtam a sofőrnek. Elindultunk és 10 perc utazás után megérkeztünk egy hotelhez. Vártam 5 percet míg bemennek a lányok. Kifizettem a taxist és én is utánuk mentem. Akkora tömeg volt, hogy alig tudtam magam áttuszkolni. Oda mentem a pulthoz és kértem egy szobát a 6. emeletre. Amíg oda adták a blokkot elfordítottam a fejemet a lift felé. Amanda épp erre nézett..remélem nem vett észre. Megkaptam a kulcsot és vártam a liftet, hogy leérjen az 5. emeletről. Akkor a csajok az 5. emeleten kaptak szobát. Még jó, hogy nem oda kértem szállást. Végre megjött a lift és felmentem vele. Megkerestem a 667. szobát és benyitottam. Hatalmas volt. Letettem a poggyászomat az ágyra és kipakoltam.

*Amanda*
-Harry? Te, hogy kerülsz ide?-mentem oda hozzá.
-Ezt én is kérdezhetném tőled!
-Itt fogok megszállni a lányokkal.
-Én is a fiúkkal, de csak ideiglenesen mert a házunkban javítják a fűtést.
-Ja értem. Hát akkor majd még találkozunk!-mentem volna  vissza a szobába de Harry megfogta a kezemet.
-Mikor megyünk várost nézni?-nézett rám.
-Hát..Mondjuk ha most gyors átöltöznék és utána?
-Oké akkor itt megvárlak.-engedett el. Felmentem a szobába és kerestem egy másik ruhát.
-Hova mész?-nézett rám Nat.
-Harryvel várost nézni.-mosolyogtam és megigazgattam a ruhámat.
-Na nee! Majd mesélsz, ugye?-mosolygott de egy kicsit láttam rajta, hogy szomorú is.
-Mi a baj?
-Hát Harry a kedvencem és totálisan beleestem..!
-Ne aggódj nem fogom tőled elvenni, amúgy is nekem más tetszik! De ha szeretnéd akkor itt maradok és lemondom Harryt.
-Értem. Jaj miattam aztán ne mond le. Menj és érezd jól magad!
-Köszönöm, akkor majd este találkozunk. Sziasztok!-mentem ki az ajtón. Lelifteztem a halba, Harry már várt rám.
-Waó! De csinos vagy.
-Köszönöm!
-Akkor mehetünk?
-Igen, persze.-mondtam és elindultunk városnézésre. Először megnéztünk a Big Ben-t, aztán a Buckingham (ejts: Bákingem) Palotát. Elmentünk csónakázni a Hyde parkba (ejtsd: Hájde). Olyan szép és romantikus ez a park. Bevallom a csónakázás az nagyon tetszett..igaz majdnem beleborultunk a vízbe, de nem számít. Harryvel nagyon jól érzem magam sokat nevetek rajta és sok közös témánk van. Átsétáltunk a Tower Bridge-en (ejtsd: Táör Bridzs) és elmentünk a London Eye-hoz (ejtsd: London Áj). Már sötétedett, de azért felszálltunk rá. Harry elintézte, hogy csak mi ketten legyünk egy kabinban. Felértünk a tetejére és olyan gyönyörű volt a kilátás..az a sok fény. Minden olyan csodálatos volt. Harry hátulról átkarolt.
-Harry..Kérlek ne!-toltam el magamtól.
-Oké. Bocsi.
-Ha leszállunk akkor kérlek menjünk a hotelba.-kértem meg és tovább néztem a fényeket. Fél óra múlva leértünk és elmentünk a szállásra. Elköszöntem Harrytől és felmentem a szobába. Benyitottam és a lányok rögtön lerohantak, hogy milyen volt Harryvel sétálgatni meg ilyenek.
-Hát először megnéztük a Big Ben-t, Buckingham Palotát, aztán csónakáztunk és sétáltunk a Hyde parkban, átsétáltunk a Tower Bridge-en és végül felültünk a London Eye-ra. Csak ketten voltunk a kabinba és már sötét volt így láttam London csodálatos fényeit. Harry hátulról átkarolt de eltoltam magamtól, mert nekem más jön be.
-Na és ki is jön be? Csak nem Stev?-kerekedett el a szemük.
-Nem..Stev csak egy barát. Igazából a bátja Ian jön be..-hajtottam lejjebb a fejem.
-Na majd még mesélsz de éhes vagyok..nem megyünk le az étterembe enni valamit?-nézett körbe Aby.
-De menjünk, csak én még átöltözök!-futott el Ol.
-Várj segítek választani.-mondtam és utána mentem. Kopogtak és Nati ment ajtót nyitni. Olal épp ruhákat válogattunk és betoppant a vendégünk. Megijedtem..ő, hogy kerül ide? Mit keres itt Ian?
-Szia Amanda.
-Ian? Te..hogy kerülsz ide és honnan tudtad, hogy itt vagyunk ebben a szobában? Csak nem követtél minket?
-Hát de követtelek mert valamit elszerettem volna mondani még tegnap csak elviharoztál és nem volt rá időm..kijönnél egy kicsit a folyosóra?
-Persze..-indultam el az ajtó felé. Kimentünk és becsuktam magam után az ajtót.
-Figyelj, amit tegnap mondtam a csókról..az nem volt igaz! Fontos volt számomra mert szerelmes vagyok beléd.
-Ezt csak azért mondod mert hallgatóztál..kihallgattál minket Stevvel amihez nem volt jogod. Amit Stevvel beszélek..ahhoz nincs semmi közöd. Ha úgy döntök úgy is elmondtam volna.-szakítottam félbe.
-Tudom, hibáztam. De szeretlek. Az egész világnak elmondanám és el is fogom. Szeretem Amanda Elena Parkert.-kiabált a folyosón.
-Ez csak a folyosó volt.-gúnyolódtam.
-Tudom, hogy te is szeretsz.-mondta. Nem mondtam rá semmit, vagyis nem tudtam mit mondjak.  Most valljam be neki az érzéseimet iránta? Nem tehetem, hisz nemrég ismertem meg. Lehet, hogy elmondom neki amit érzek és utána csak egy éjszakás lány leszek a sok közül. Kihasználna, megbántana, kidobna mint egy szakadt rongyot és összetörné a szívemet.-Amana kérlek szólalj meg.
-Nem, én nem szeretlek. És kérlek hagyj békén.-hazudtam neki és bementem a szobába. A lányok kérdezgették, hogy mi volt Iannal és mivel nagyon rossz érzés magamba tartani az érzelmeimet ezért elmondtam nekik.. Mikor elmondtam mindent szóról-szóra a csajok már nagyon éhesek voltak ezért lementünk az étterembe. Csak reméltem, hogy nem találkozunk Iannal. Hála az égnek nem láttam sehol.
-Sziasztok!-ijesztett meg minket Harry.
-Sziasztok!-köszönt Ol és majdnem elájult.
-Fiúk velük jöttem Londonba. Ő Nat, Ol, Aby és Amy.
-Sokat halottunk rólad Amy...Harry csak rólad tud beszélni.-röhögött Niall.
-Tényleg?-lepődtem meg.
-Aha, na és vacsizni jöttetek?-kérdezte Liam.
-Hát igen.
-Nem szeretnétek velünk vacsorázni?
-Nem köszi..inkább fent esszük meg mert Amanda...
-Nem érzi jól magát.-vágta rá Ol.
-Ja oké semmi baj. Akkor majd máskor.
-Igen..na akkor sziasztok.-mentünk volna el de Harry félre húzott.
-Amy mi a baj?
-Semmi. Tényleg.
-Aha persze..a hülyék meg a túloldalon. Na mi történt? Én csináltam valamit?-ijedt  meg.
-Nem..nem te voltál hanem Ian..
-Az meg ki?
-Mindegy majd elmesélem de most fáradt és éhes vagyok, szóval szia majd még beszélünk.-mentem a lányok után akik már felmentek a szobába. Megnyomtam a lift hívógombját és 2 perc várakozás után kinyílt az ajtó. Ian és egy szőke cicababa épp nyalták-falták egymást. Annyira rossz érzés volt Iant mással látni. Megfordultam és elfutottam a lépcső felé. Inkább itt megyek nem szeretném hallgatni ahogy enyelegnek..Már a 3. emeleten voltam mikor valaki a nevemet kiabálta a lépcsőaljáról. Lenéztem és Ian futott felfelé. Ahj ne már nem vagyok kíváncsi a magyarázkodására. Gyorsabbra vettem a lépteimet. Már csak 1 emelet és egy folyosó végig futása van hátra..meg tudom csinálni. Ian még mindig a nevemet ismételgette egyre hangosabban. Felértem az 5. emeletre és kinyitva az ajtót futottam a szobánk felé. Ian is felért és utánam futott de már nem ért utol. Bezártam az ajtót és neki dőltem. Mély levegőt vettem és már mentem is volna a konyhába de hangosan kopogtak.
-Amanda, kérlek nyisd ki az ajtót. Félre értetted az egészet.-kiabált a folyosón Ian.
-Szerinted ha valaki lesmárolja a másikat azt félre lehet érteni? Látod, ezért mondtam nem-et mert tudtam, hogy megdöngetsz és tovább lépsz. Én egy normális kapcsolatra vágyom nem arra, hogy valakinek meglegyek és utána kihúzva a listájáról elballagjon..
-Amanda kérlek nyisd ki. Én nem ilyen vagyok. Különben is nem én csókoltam meg, hanem ő mászott rám. Nekem nem jelentett semmit. De te igen! Kérlek nyisd ki és beszéljük meg, ha nem nyitod ki elmegyek és soha többet nem fogsz látni.-zsarolt meg.
-Csak blöffölsz!-mondtam. Hallottam, hogy tényleg elmegy. Komolyan mondta. De én nem akarom elveszíteni..Kinyitottam az ajtót és kiléptem a folyosóra.
-Ian, kérlek ne menj el..
-Miért ne? Hisz te mondtad csak azért kellenél, hogy kihúzzalak a listámról. Én nem ilyen vagyok.
-Mert fontos vagy nekem. Tudom..de te mit gondolnál ha szerelmet vallanák neked és utána meg egy másik sráccal csókolóznék?-mondtam. Közelebb jött és belenézett a szemembe.
-Összetörnék, és utána nem tudnák már mást szeretni..-fogta meg a derekamat és még közelebb húzott magához.-Szeretlek.
-Én is szeretlek.-valltam be. Rám mosolygott és megcsókolt.
-Jó éjt!-mondta és adott egy puszit.
-Jó éjt.-mondtam és bementem a szobába. Nat csak állt előttem és mosolygott.
-Ugye nem hallgatóztál?
-Bocsi...de ez olyan aranyos volt..főleg amikor megcsókolt. Először veszekedés aztán kibékülés. Bárcsak nekem lenne ilyen pasim.
-Ő nem a pasim..
-Akkor minek nevezed?
-Szerelmemnek?!-nevettem el magam.
-Mondjuk ez igaz. Na de gyere enni isteni ez a kaja.-fogta meg a kezem, behúzott a konyhába és leültetett az asztalhoz. Letett elém egy tál spagettit, megkóstoltam és tényleg nagyon finom volt. 10 perc alatt megettem és elmentem fürödni. Megmostam a hajam, megszárítottam, megtörölköztem és felvettem a pizsimet. Kimentem a nappaliba és bekapcsoltam a Tv-t. Átkapcsoltam a Music Channel Hu-ra és épp friss pletykák mentek a sztárokról.




-Vajon ki lehet ez a lány Harry Stylesel? Ma látták őket először a Hyde parkban csónakázni, később pedig a London Eyeon kettesben. Mit szól ehhez Taylor, hogy máris megcsalta a barátja egy másik lánnyal? És ha ez nem lenne elég este az egyik hotelban ahol Harry megszállt, ott is találkoztak az étteremben. Holnap 2 órakor lesz egy interjú a fiúkkal, ha velünk tartotok kiderülhet ki ez a titokzatos lány.


-Hogy mi??? Ezt mikor fotózták?-pattantam fel a kanapéról. A lányok is bejöttek és ők is mint én meglepődtek.-Annyira utálom a lesifotósokat. Nincs magán életük?-akadtam ki. Csak Ian ne, hogy meglássa. Mondjuk fogadni mernék rá, hogy holnapra az újságosok tele lesznek ezzel a cikkel szerte a világon. Szóval kizárt, hogy ne tudja meg..ahj már. Na mind 1, megpróbálok nyugodt maradni. Hisz ez csak egy kép..ami tönkre tehet mindent.
-Amy jól érzed magad? Kicsit mintha sápadt lennél.-fogta meg a vállam Ol.
-Igen persze..-mondtam és bementem a szobámba. Befeküdtem az ágyba és betakaróztam. Lassan elnyomott az álom.
*Reggel*
Arra keltem, hogy valaki birizgálja a hajamat. Kinyitottam a szememet és Ian feküdt mellettem. Annyira megijedtem tőle, hogy amikor felültem leestem az ágyról.
-Jól vagy? Nem szerettelek volna megijeszteni, főleg azt nem,hogy leess az ágyról.-segített fel.
-Igen jól vagyok. Semmi baj.-válaszoltam.-Kimennél? Fel szeretnék öltözni.
-Ahhoz miért kéne kimennem? Na jó kimegyek csak mert ilyen szépen nézel rám.-adott egy puszit és kiment. Hogy került ide? A főbb kérdés KI ENGEDTE BE?? Na mind 1..Gyors átöltöztem és kinyitottam az ajtót, Ian épp a kanapén Tv-t nézett. Elmentem reggelit csinálni. Magamnak zabkását, Iannak meg szendvicset készítettem.
-Jaj de cuki vagy. Nem kellett volna.-mosolygott és adott egy puszit. Leültem mellé és együtt néztük a Tv-t. Ian átkapcsolt a Music Channel Hu-ra. Jaj ne már..megint? Hányszor adják le a Harrys sztorit? Ian is olyan döbbenten nézte végig mint én mikor először megláttam.
-Ti most..?
-Nem. Nem vagyok vele. Nekem nem tetszik.-vágtam közbe.
-Ja akkor oké. Hánykor is lesz a koncert?-nézett rám.
-3-kor.-mondtam és ránéztem az órára, még csak 12.
-Nem megyünk el sétálni?
-De, menjünk.-mondtam és bezárva az ajtót elindultunk. Miután kimentünk a hotelból Ian megfogta a kezem és így mentünk tovább. Sokat beszélgettünk és viccelődtünk. Elsétáltunk a Hyde parkba. Etettünk kacsákat és utána elmentünk csónakázni. Ian ült be először és segített beszállni. Beértünk a tó közepére és Ian mellém szeretett volna ülni de mivel eléggé ingoványos volt a csónak így felborultunk. Elmerültem a vízben és utána nem emlékszem semmire.
-Amanda! Kérlek ébredj fel! Nem akarlak elveszíteni!-hallottam Ian hangját.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése