2014. május 14., szerda

3. rész ~ Maybe now will fill the bill

Sziasztok!! Nagyon, nagyon sajnálom, hogy nem hoztam előbb részt. Úgy volt, hogy egy héttel előbb felteszem csak még javítgattam rajta és utána meg minden közbe jött így csak most hoztam...direkt próbáltam hosszúra írni, mert lelkiismeret furdalásom volt, hogy várjátok a részt és csak fél oldalas irományt teszek ki nektek. Ez kitolás lett volna. Na de az a lényeg, hogy itt van az új rész! Remélem tetszeni fog! Jó olvasást! :)
                                                                                                                                                   xoxo ~T

'Találkozik két ember,akik mások számára teljesen hétköznapiak, átlagosak, jelentéktelenek. De egymás számára cseppet sem azok. Mert van valami megfoghatatlan dolog, kisugárzás, varázslat, ami rendkívülivé teszi őket egymás szemében. Hogy amit a másiktól kapnak, az számukra csoda, kellemes érzés. Bármi legyen is az.'

                                                                                                                                                                                                                       *Amanda*
Végre ide értünk az iskolához. Élőben még csodálatosabb mint hittem. Bementünk a hatalmas kapunk egyenesen az udvarra, a fák csodálatos színekben pompáztak ami nagyon elragadta tetszésemet. Wao...mennyi diák. Végig Stev mellett mentem mert Adam elment a haverjaihoz. Megkerestük az új osztályunkat és beálltunk a sorba. Belépett egy középkorában járó nő és rögtön elcsendült mindenki. Biztos ő ennek az épületnek az igazgatója. Bemutatkozott és elmondta, hogy ki lesz az új osztályfőnökünk. Megnyitotta a tanévet amit már izgatottan vártam. Az osztályok elmentek a termekbe és mire körbenéztem már csak mi maradtunk utolsónak. Lassan megindult a sor fel a lépcsőn egyenesen egy sötétbarna ajtóhoz. Bementünk és mindenki keresett egy helyet. Stev követett a padsor közepén lévő padhoz és leült mellém. Mindenki helyet foglalt, az osztályfőnökünk pedig üdvözölt minket az új iskolában mondta hogy hívjuk Miss Swift-nek és egyesével mutatkozzunk be pár mondatban. Először egy magas szőke hajú fiú állt fel a helyéről-személy szerint megvallom nem volt csúnya, de nem az esetem-. Lassan de végül elérkeztünk hozzám amit nem nagyon vártam.
-Amanda Elena Parker egy 17 éves lány vagyok. Van egy bátyjám aki már 3 éve jár ebbe a suliba. Apa nyomozó anya..hát ő meghalt mikor még csak 3 éves voltam. Szerintem ezzel be is mutatkoztam.-foglaltam helyet. Minden szem rajtam ragadt és kicsit zavarba is jöttem.
-Részvétem az anyukád miatt!-szólalt meg a szőke fiú akinek Austin a neve és utána mindenki kórusban. Kicsordult egy könnycsepp a szememből amit hagytam had csorogjon végig arcomon és essen le a padlóra.
-Köszönöm.-válaszoltam és kicsit lejjebb hajtottam a fejemet. Folytattuk a bemutatkozást. A neveket nem nagyon tudtam megjegyezni csak néhányat. Kicsengettek és ki lehetett menni a folyosóra. Stev kijött velem és kicsit körbenéztünk. Hatalmas ez az iskola. Szép lassan sétáltam és minden egyes terem ajtajára biggyesztett papírt megnéztem. Az van felfüggesztve minden ajtóra, hogy milyen termet rejt. Pár felsős srác ide jött hozzám ismerkedni de megszeppentem és inkább elmentem onnan. Nagy nehezen vissza találtunk a terembe és leültünk a helyünkre. Az osztályból néhány lány ide jött Stevhez és Miss.Picsás hangon beszéltek vele. Látszott rajtuk, hogy csak egy napra kéne nekik Stev. Hozzám is idejött 3 nagyon szimpatikus lány. A szőke hajú lányt Oliviának, a világosbarna hajút Nataliának és a sötétbarna hajú lányt Abigailnek hívják. Nagyon aranyosak voltak. Remélem most végre túl tudom magam tenni azon, hogy félek az idegenektől. Becsengettek és mindenki leült a helyére.
*2 órával később*
Nagyon tetszett az 1. napom itt a Loxington Gimiben. Stevvel bementünk a könyveinkért és utána haza indultunk. Útközben beszélgettünk.
-Mit szerettek volna azok a lányok?-néztem rá.-Nem tudom, hogy miért kérdezek ilyet. Talán azért mert kötődök hozzád.
-Hát arról érdeklődtek, hogy van-e barátnőm, meg ilyenek.-mosolygott.
-Ja oké.
-De miért kérdezed?-nézett hirtelen rám.
-Nem tudom..Inkább hagyjuk!-válaszoltam.
-Oké!-mosolygott.-Nézd fent hordom az orrom.-nézett felfelé és így nem látta az előtte lévő kukát, szóval neki ment és majdnem feldöntötte. Hangosan felnevettem.-Mi van velem? Talán most nevettem először mióta anya meghalt.-Haza értünk, elbúcsúztunk egymástól és bementem a házba. Bementem a konyhába és találtam egy cetlit az asztalon. "Elmentünk nagyival 2 napos kivizsgálásra! Kaja a hűtőben! Puszi apa." 
-Milyen kivizsgálás?-kérdeztem magamtól hangosan. Szerintem jobb ha nem tudom, mivel biztos mondták volna ha tudnom kéne. Oda mentem a hűtőhöz és kinyitottam. Megkerestem az ebédemet és betettem a mikróba. 2 perc múlva sípolt és ki vettem. Bementem a nappaliba és bekapcsoltam a tv-t. Nem ment semmi érdekes így átkapcsoltam a Music Channel-re. Pitbull ment Ke$haval. Megettem az ebédem és kivittem a tányéromat a mosogatóba. Felmentem a szobámba és kipakoltam a táskámból. A tv még mindig ment és szerintem valamelyik banda énekelt. Lementem mert mintha már hallottam volna ezt a számot. Mire leértem vége lett. Ilyen nincs! Legyintettem és vissza ballagtam a szobámba. Felnyitottam a laptopom és felnéztem twitterre és facebookra. Egy csomó új ismerősöm lett facebookon és twitteren egyaránt. Igaz még csak 12:00 van de teljesen elfáradtam. Adam ebben a pillanatban érkezett haza. Hallottam, hogy jön fel a lépcsőn és megáll a szoba előtt. Benyitott és leült mellém.
-Milyen volt az első napod?-nézett rám.
-Jó! Szeretni fogom ezt a sulit! Neked?-válaszoltam egyszerűen.
-Tűrhető!-mosolygott. Eldöntöttük, hogy nézünk egy filmet, csak az volt a bökkenő, hogy nem tudtuk mi legyen. Kb 2 órán keresztül válogattunk mert ami nekem tetszett az Adamnak nem..végül a Beavatott mellett döntöttünk. Nagyon jó volt. Ránéztem az órára és még csak 15:00. Ez a nap soha nem fog eltelni! Kimentem a fűzfához és felmásztam rá. Hoztam a naplómat is és írtam bele. Brutusz mint mindig a fa alatt feküdt és kémlelte a terepet. Kaptam egy üzenetet Stevtől. "Nagyon aranyos vagy amikor naplót írsz!" Felnéztem és ott állt a falnak támaszkodva. Óvatosan lemásztam a fáról és odamentem hozzá.
-Nem szabad leskelődni.-mosolyogtam.
-De igen ha..ilyen szép valaki!-mosolygott. Most komolyan azt mondta, hogy szép vagyok? Összezavar teljesen. Nem tudom bírálni az érzéseimet. Azt se tudom, hogy most Stevvel hányadán állunk. Nem is gondolkoztam tovább inkább tereltem a témát. Kb 2 órát beszélgettünk. Ránéztem a telefonomon lévő órára..te jó ég már este 7?? Elköszöntem Stevtől és bementem a házba. Felmentem a szobámba és miután megkerestem a pizsim elsétáltam a fürdőbe. Magamra zártam az ajtót és megengedtem a vizet a kádba. Csomó habfürdőt tettem bele mert szeretem fújogatni őket. Mikor már háromnegyedig feltöltődött,  beleültem. Meleg volt a víz, sőt inkább forró. Kiemeltem a kezem a kádból és gőzölgött. Hát kicsit melegre engedtem a vizet..Kivettem egy marék habot és elfújtam. Szeretem nézni, hogy repülnek és utána leesnek. Meguntam a habokkal való játszadozást és már úgy is langyos volt a víz szóval kiszálltam. Levettem a törölközőmet a tartójáról és magam köré csavartam. Felvettem a papucsom és kimentem. Bekapcsoltam a tv-t és kiengedtem a hajamat. Vissza csoszogtam, megtörölköztem és felvettem a pizsim. Lekapcsoltam a lámpát és felhajtva takarómat befeküdtem az ágyba. A tv még mindig ment amit egy gombnyomással ki is kapcsoltam.

*Másnap reggel Stev*
A telefonom éles hangjára keltem fel. Nem volt valami kellemes de meg lehet szokni. Bepakoltam az órarendem szerint és elmentem készülődni. 10 perc múlva már a cipőmet vettem fel amikor eszembe jutott, hogy fent hagytam a telefonomat. Basszus..Ledobtam a cipőm és felrohantam. Megtaláltam, hála az égnek. Már késésben voltam így sietnem kellet. Felvettem a táskám és már ki is mentem az ajtón. Amandat nem láttam így elindultam egyedül. 10 perc múlva megláttam az iskolát és lassan beballagtam a hatalmas kapun. Nagy nehezen megtaláltam a termünket és bementem. Amanda ott ült a padban Austinnal. Elmentem a padhoz és ledobtam a táskám. Austin felnézett és oda engedett Amanda mellé. Rám nézett és utána a könyvére.
-Mit tanulsz?-ültem közelebb.
-Matek. De valahogy nem nagyon megy bele a fejembe. Már 2-szer elolvastam de semmit nem jegyeztem meg belőle.-mutatta meg a tananyagot.
-Ez csak ismétlés, nagy szerencséd van mert ezeket kenem-vágom és imádom is. Suli után ha szeretnéd akkor korrepetálhatlak! Mondjuk olyan 3 óra felé gyere át.-mosolyogtam.
-Az jól jönne! Köszönöm!-mosolygott ő is. Most jutott eszembe törink van. Ahj ne már. Becsengettek és mindenki helyet foglalt. Bejött a tanárunk és bemutatkozott. Ismételtünk az éveleji vizsgára.
-De minek tanulunk ilyeneket? Kit érdekel ami K előtt volt? Katy előtt.-szólalt meg az egyik szőke lány. Na van egy beképzelt osztálytársunk, és egész órán beleszólt a tanár magyarázásába. Azt hittem, hogy felállok és felpofozom. Nagyon idegesítő volt. Végre kicsengettek. Remélem következő órán befogja a lepénylesőjét..
*4 órával később*
Végre vége az első igazi tanításnapnak. Megkerestem Amandat. Együtt mentünk haza. Sokat beszélgettünk. Beleszerettem. Teljesen. Mindig csak ő és ő és ő jár a fejemben. Tegnap amikor oda jött hozzám a falhoz..nem sok kellett volna ahhoz, hogy megcsókoljam. De nem, nem mutathatom ki mert akkor teljesen össze zavarom. Így is zavarodott, látom rajta. Nem tudja elrejteni. Gondolataimat Amanda hangja zavarta meg.
-Stev, Stev! Figyelsz egyáltalán?-lóbálta meg előttem a kezét.
-Igen persze! Mit is kérdeztél?-húztam el a számat.
-Nem is figyelsz! Azt kérdeztem, hogy akkor ma 3 az biztos jó?
-Igen. Nyugodtan gyere át! De ha nem szeretnél velem tanulni akkor nem kell.
-Oké! Köszi! De, nagyon szeretnék veled tanulni.-mosolygott. Amire én is mosolyra húztam a számat. Elkísértem az ajtójukig és elköszöntem tőle. Vissza fordultam és bementem a házunkba. Benyitottam és finom illatok csapták meg az orromat. Megebédeltem és ránéztem az órára, 14:00-t mutatott. Felvittem a táskám a szobámba és kiszedtem a tantárgyakat.
*Amanda*
Bejöttem a házba és ebéd után gyorsan megcsináltam a házimat. 14:30 van..Előkészítettem a matek cuccomat és a tolltartómat. Bekapcsoltam a tv-t és leültem a kanapéra. Nem találtam semmi érdekeset a tv-ben így hamar meguntam és kikapcsoltam azt. Elő vettem a naplómat és írtam bele. Szeretek bele írni, kiönteni lelkem egyetlen kis füzetbe. Ez a napló legalább nem ítélkezik felettem. Rápillantottam az órára, te jó ég! Már 15:05. Felvettem a holmimat és leszaladtam a lépcsőn. Felvettem a cipőm és elvettem a kulcsot az asztalról. Bezártam az ajtót és gyors léptekkel Stevhez siettem. Becsengettem és Kelly nyitott ajtót.
-Szia! Stev itthon van?-mosolyogtam.
-Szia! Igen,gyere be!-mondta és jobban kinyitotta az ajtót. Bementem és Stevvel találtam szembe magam.
-Hali!-köszönt.
-Szia!-mosolyogtam. Felmentünk a szobájába és leültünk az ágyára. Látszik, hogy egy fiú szobájában vagyok..Elkezdte a magyarázást. Hát igen ebben a 30 percben mindent megértettem. Megköszöntem, hogy segített a matek házimba és lementünk inni. Mikor mentünk le a lépcsőn nyitódott az ajtó és belépett egy nagyon helyes, kb 26-27 éves korában járó fiú.
-Öcsikém!-ölelte meg Stevet.
-Szia!-mondta Stev és mellém állt.
-Hugi!-ölelte meg Kellyt.
-Szia Ian!-mosolygott.
-Stev! Nem is mondtad, hogy van barátnőd, és azt se, hogy ilyen szép!-nézett rám.
-Mi nem vagyunk együtt!-mondtam halkan és Stevre néztem.
-Hát akkor szia és Ian Somerhalder vagyok!-emelte meg a kezem és megpuszilta.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése